You know they like it when you smile (Find a reason to smile)

Inlägg från i måndags.
Idag har jag pluggat och handlat lite mat. Mitt i matlagande kom min farbrors fru på besök, hon har sprungit himla fel tänkte jag, hon bor i tingsryds/växö området. Men hon hade tydligen ärenden här och så kom hon inom och visade upp kläderna hon ska ha på sig på festen på lördag. Kommer nog bli awesome!
Lite kul att både Anna, Roger och jag kommer ha med varsin dator upp, känns som en it-släkt dethär..
Idag har jag även sett den första avsnittet på IDOL, alltid lika kul att se folk som skämmer ut sig.. Hihi. Gosade ner mig i soffan med massa tända ljud och en god apelsin. Vardagslyx när det är som bäst..
Nu ska jag testa det första träningspasset som jag laddade hem idag.. Ska bli spännande att se hur bra det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback