Oh, the time has come for my dreams to be heard

Ibland blir jag bara så fruktansvärt provocerad av folks litenhet. 
Människoa bråkar och klagar om småsaker och jag vill bara ruska om dom.
Du har ett hem, en familj och vänner, mat å bordet och julklappar under granen.
Släpp det.
Det är ingen som är intresserad av litenhet in these days. Folk förlorar jobbet, tvingas flytta och sälja sina tillhörigher, och trots det så finns det folk som har mage att klaga på jobbigt schema, korta lunchraster och korkade lärare.
Jag är helt mållös.

Jag är i många fall inte bättre än amdra, en jag har åtminstonde vett att veta vad som verkligen räknas.

Family Balance Belive.
I övrigt har Johannes kommit på ett mycket väl uppskattat spontanbesök idag, så längesen vi sågs nu men han har faktist vuxit upp till en riktigt stor pojk.  Han har börjat plugga på BTH och skaffat sig en tönt-flickvän (just att hon är en tönt är något som Johannes uppskattar ) lilla plutten är nykär. All lycka till dom. 

Javisstja, vi åt sushi  (förlåt Cath) och äntligen,  ä n t l i g e n  har jag hittat någon som hanterar ett par pinnar sämre än mig.  Inte för att jag är dålig, det är inte det jag säger, jag säger bara att om möjligt är Johannes ytterligare lite mindre bra än mig. Toshie!

Vi hade hursomhaver mycket trevligt, pratade om semestrar och hur konstigt det är att Johannes uppenbarligen uppskattar smärta, den som kan räkna 1 plus 1 kan alltså dra slutsatsen att Johannes nya GF är en ”såndär” typ av tjej som gillar bdsm och dyl.. Spännande sånt där, bara jag som visualiserar saker och ting nu?!

Nu ska jag och Gösta kolla på bögporr sen blir det sova och imorgon blir en dag full av plugg, så går det när man inte gör saker och ting i tid..

Sov gott mina vänner!


I övrigt har Johannes kommit på ett mycket väl uppskattat spontanbesök idag, så längesen vi sågs nu men han har faktist vuxit upp till en riktigt stor pojk.  Han har börjat plugga på BTH och skaffat sig en tönt-flickvän (just att hon är en tönt är något som Johannes uppskattar ) lilla plutten är nykär. All lycka till dom. 
Javisstja, vi åt sushi  (förlåt Cath) och äntligen,  ä n t l i g e n  har jag hittat någon som hanterar ett par pinnar sämre än mig.  Inte för att jag är dålig, det är inte det jag säger, jag säger bara att om möjligt är Johannes ytterligare lite mindre bra än mig. Toshie!
Vi hade hursomhaver mycket trevligt, pratade om semestrar och hur konstigt det är att Johannes uppenbarligen uppskattar smärta, den som kan räkna 1 plus 1 kan alltså dra slutsatsen att Johannes nya GF är en ”såndär” typ av tjej som gillar bdsm och dyl.. Spännande sånt där, bara jag som visualiserar saker och ting nu?!
Nu ska jag och Gösta kolla på bögporr sen blir det sova och imorgon blir en dag full av plugg, så går det när man inte gör saker och ting i tid..
Sov gott mina vänner!

Kommentarer
Postat av: tilla

hej gumsan! jag saknar dig och ditt fikade, nästan så man tappat ett kilo, vart är du?

jag jobbar o jobbar o jobbar men har inte en enda att prata med om att, vart finns du, min fina Sara i mitt liv?

ja du om du skulle ta och ringa en dag kanske bjuda mig på en fika eller två??

men summan av kademumman så sakna jag verkligen dig och vill ses snart om du nu inte förstog vinken;-)

KRAM!!!

Postat av: Josefin

Din analytiska förmåga är underbar!

Gillar att du inte drar förhastade slutsatser ;P

2009-09-09 @ 20:35:49
Postat av: Sara

förhastade slutsatser. hu? :P

2009-09-09 @ 22:04:18
Postat av: Matte

Fan va fint med bögporr

2012-09-16 @ 05:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback