Hey baby do what you please, I have the stuff the you want, I am the thing that you need

Sitter vid datorn med Gösta i knät och ska snart hoppa in i duschen. Har precis smetat en ansiktsmask i jajust det.. ansiktet. Det är en stel en, en som stelnar snabbare än du hinner reagera. Känns en aning obekvämt och jag kan förstå känslan av för mycket botox i ansiktet. 


Jobbar hela helgen nu, men det känns okej, faktist. Ska bli roligt tom. Kanske för att jag vet att jag är helt ledig nästa helg istället. Stockholm här kommer jag.

Pratade med Anna igår, verkar som om hon och jag ska göra stan osäker på lördagen, och så visste hon ett ställe där dom gjorde riktigt goda pizzor.."Bakismat!" ropar Sara glatt! Och enligt henne är det inte bara pizzorna som är ena riktiga godingar.. Not my words, hers!
Tror detta kommer bli riktigt bra.  Ska bli så kul att träffa alla igen.:)

Sitter för övrigt och väntar på mitt dust it, alla har pratat så gott om det och jag har inte hittat något som riktigt funkar för mitt hår ännu, så jag och anton beställde en varsin, inte så dyrt. 2 för 199. 
Nej mina vänner nu tackar jag för mig själv och hoppar in i duschen. 
Ses i dimman. 
She said he's not coming back 
Because he's slepping with me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback