You're all rockstars now in a network town

Dagen efter och jag känner att nej. Detta håller inte längre. Skärpning mina vänner.

Jag vill bli fitt igen. Jag vill bli smoking hot.
Jag ska köpa in mig i gymmet och sen blir det träning som gäller.
Kan dom så kan jag. Sådetså.

Iväg och jobba om en halvtimme, blir superb speciellt när jag fortfarande sitter i mitt sovlinne med gårdagens smink och oborstade tänder. Det är ju helt underbart att man alltid ska vara ute i sista minuten.
Efter jobbet blir det gratis middag hos föräldrarna, alltid lika trevligt.

Nästa vecka blir det kalas för min storebror och IKEA för att köpa grejer till hans nya lägenhet. Så trevligt vi ska ha det.

Nej. Nu ska jag göra mig i ordning.

Partypepole från igår.. Sjukt kul vi hade. Och the Game of Doom kommer bli riktigt bra när det är klart ;)
Gårdagen innehöll nog faktist allt en riktigt bra kväll behöver, en fransyska, massor av alkohol, spirituella krafter, läppsticksavtryck på diversa kinder, hemmagjorda lekar, wii, msishandel/danska skallar och självklart, hud hud och åter hud;).. det enda vi dessvärre saknade var nog intrigerna men hey, nångång ska väl bli den första;)

Och ja just det ja, den nya partylåten.. Tits and ass.. Bra gjort där grabbar. Verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback