I got a face thats made for violence upon



Dagen har gått i shoppandet tecken. Jag och Cath och -överraskande nog- Sanne, gjorde karlshamn osäkert.  Vet inte hur många gånger frasen "är detta maffioso tros?" sades, men jag tror att lagom till tredje affären var båda trötta på mitt tjatande.
Kära fina backlund fyllde ju år i lördags och ska fira detta nu denna lördagen med en maffiafest som jag trevligt nog har blivit bjuden på.
Och eftersom jag är mera åt superwoman hållet än maffia hållet kände jag mig en aning osäker på klädvalet så att säga. Jag är ju mer typen som kör med röda trosor, supertajt trikodräkt och en cape fladrande i vinden så att sadla om till grym kostym och hatt gjorde mig en aning skakig i knäna.
Tror dock att jag hittade en perfekt klädel och en hel del annat smått och gott som ville följa med mig hem ;)

För att avsluta en lång dag på stan beslutade jag och Cah o dennes syster (som tillsammans med Alexandra löt sig till skaran lagom till fikan) för att vi skulle grilla.
Så vi införskaffade oss lite kött, potatissallad och massa svamp som vi slängde på grillen. Att tända den sablars grillen gick inte direkt smärtfritt, bör tilläggas.
Men efter en tid bar köttet färdigt och visst är det så, att mat smakar tusen gånger så bra när man är riktigt hungrig.


Imorgon ska jag och therese äta en romatisk middag på tu man hand utan män och barn, detta kan bara sluta bra.. ;)
Ska bli trevligt att skvallra lite och dricka te och bara låta tiden rinna iväg, så som bara vi två kan.

Nej nu blir det nog dags för sängen. Trött efter en heldag i obekväma skor och sliten i armarna efter att ha burit allt för tunga kassar. Häpp!



..Im pretty awesome..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback