Everyone's a winner, we're making our fame. Bonafide hustler making my name

Vaknade med ett ryck och med en skenande puls. Världens läskigaste dröm och jag ropade försiktigt på gösta, drog honom nära mig och rullade ihop mig till en liten boll. Bra med katten ändå, kramkatter. Som är för lata för att protestera när matte behöver något att krama.
Kollade på klockan när min andning hade återgått till det normala. 8. Min lediga dag och jag vaknar 8. Inte okej.
Och inte kunde jag somna om heller. Så jag startade datorn. Surfade, läste bloggar och kollade filmklipp.
Problemet med att somna med datorn jämte sig är att man redan har läst det senaste, och när man vaknar så tidigt som 8 så är det ingen annan som har hunnit uppdatera däremellan. Dagens ilandsproblem liksom.

Och nu har jag legat här sen dess och jag lovar, det finns inget mer på internet att göra.. Och dom säger att internet är för stort för att du ens under din livstid ska hinna läsa allt. Pah.

Nu ringde kära Therese och tydligen blir det ikea ändå. Mkt mkt trevligt.

SKa bli intressant om jag hinner duscha och fixa mig på tjugo min. Den som lever får se som jag brukar säga.


sweet memories




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback