And someday you still remember..

Sådär ja. Då är man nästa hemma från IKEA. Och hur kan man vara nästan hemma från IKEA undrar ni då såklart.. Jo de ska jag gladeligen berätta för er. Det är när man har världens bästa therese (som för övrigt morrar åt mig för att jag inte kommer ut och läser reklam med henne just nununu) som bjuder hem en på mat. Det är vardagslyx det. Alltid lika skönt att vara här, som mitt andra hem känns det. Deras datorrum går numera under namnet "saras rum" och nadja börjar tydligen varje morgon med att ropa efter mig i riktning mot rummet.  Sötnosen tror att jag alltid är där och sover, hade jag mer än gärna gjort men tydligen måste man jobba för att få lön, och jobbet i sin tur kräver att man är hemma. Tråkigt sånt.

However. IKEA var lika trevligt som alltid. Fanns mycket nytt som jag och therese önsom dreglade och ömsom sucktade efter.. Idag blev det mest saker till mitt badrum. Det kommer bli superfint.

Nu får jag väl styra upp den där reklamläsningen. Alltid lika kul.

Stay tuned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback